Meghívó
2008 szeptember 8. | Szerző: rzso
Most kaptam emilben értesítést arról, hogy szeptember 14-én (vasárnap) este ingyenes on-line titok-tréning webkonferencia lesz.
Bővebb információért katt ide:
http://atitok-thesecret.blogspot.com/
A barát és a skorpió
2008 szeptember 7. | Szerző: rzso
Ma meséket volt kedvem olvasni. Ez nagyon tetszett, hátha nektek is:
A barát és a skorpió
A szerzetes egész délelőtt ott üldögélt a folyó partján, s gondolataiba merülve nézte a vizet. Később aztán szemét lehunyta, hogy mindenről és mindenkiről megfeledkezzék. Amikor újra kinyitotta a szemét, egy skorpiót látott a vízben, amely kétségbeesetten kapálódzott, hogy megmentse életét. A szerzetes megszánta a kis állatot, kezébe vette és partra tette. A skorpió ekkor fájdalmasan megszúrta megmentőjét.
A szerzetes újra behunyta szemét és tovább elmélkedett. Kis idő múlva, amikor körülnézett maga körül, a skorpiót újra a vízben találta. Most még fáradtabban és keservesebben küszködött az életéért, hogy el ne sodorja az ár. A barát ismét benyúlt a vízbe és szárazföldre segítette a fuldokló állatot. Igen ám, de ekkor a skorpió ismét megszúrta jótevőjét, úgyhogy az hangosan felkiáltott.
Erre odament hozzá egy földműves , aki a közelben tett-vett a víz partján:
– Miért húztad partra ezt a nyomorult állatot, amikor már az előbb is megsebesített? Ahelyett, hogy köszönetet mondott volna jóságodért..
A szerzetes mosolyogva felnézett:
– Mindketten csak azt tettük, ami természetünkből fakad.. A skorpiónak az a természete és rendeltetése, hogy szúrjon, az enyém pedig, hogy irgalmas legyek.
( Történet a Sri Ramakrisna nyomán)
Megbocsátás (folytatás)
2008 szeptember 5. | Szerző: rzso
Egy kis pluszt még hozzátennék a tegnapihoz:
Dr. Rosa Rivas:
Megbocsátás
A lelki-testi egészség alapjai
/további részlet/
„…Ha tehát világosan tudjuk és látjuk, hogy a megbocsátani tudás elengedhetetlen testi és lelki egészségünk számára, akkor miért állunk mégis ellen a megbocsátásnak? Bár hihetetlennek hangozhat, de lehet, hogy hasznunk származik abból, ha makacsul nem bocsátunk meg. Léteznek másodlagos előnyök, amelyek tudva-tudatlanul dolgoznak bennünk, és fenntartják bennünk a haragot és a neheztelést. Hogy mik ezek?
1. Az első az, hogy Így nagyobb hatalomra és uralomra tehetünk szert.
Bármennyire téves is, hihetjük azt, hogy a meg nem bocsátás erő, és az önmagunk iránti szeretet jele. Azáltal, hogy nem bocsátok meg a másiknak, arról győződök meg, hogy erős vagyok, és hogy ezáltal szeretem önmagamat.
Ilyen esetekben arra használjuk fel a dühünket, hogy a többieket kontrolláljuk.
A megbocsátás nem azt jelenti, hogy a másiknak kell igazat adnunk, és hogy mi rosszak vagyunk, hanem azt mutatja meg, hogy nézhető, látható másképpen is a világ. Meg kell kérdeznünk önmagunktól, hogy azt akarjuk-e, hogy igazunk legyen, vagy inkább boldogok akarunk lenni.
Nem szeretjük, ha a többiek gyengének tartanak bennünket, ha tudnak szomorúságunkról és félelmeinkről. Van, amikor ez okból nem bocsátunk meg. De emlékezzünk ilyenkor a megbocsátás nélküli élet poklára.
5. Az ötödik előnyünk abból, hogy nem bocsátunk meg, az lehet, hogy Így benne tudunk maradni egy kapcsolatban, és nem kell szembesülnünk egyedüllétünkkel.
Bár hihetetlennek hangzik, de mégis igaz, hogy amíg nem bocsátunk meg a másik embernek, addig összekapcsolva maradunk vele.
6. A hatodik előny pedig az, hogy Így áldozatok maradhatunk, és nem kell felelősséget vállalnunk a tetteinkért.
A megbocsátás nem azt jelenti, hogy le akarjuk tagadni, hogy bizonyos esetekben áldozatokká váltunk, hanem hogy ha már így történt, legalább ne uralja még jelenleg is ez az esemény az érzelmi életünket. Ha elhagynánk ezt a pozíciót, akkor talán megszűnne a társalgási témánk. Nem akarjuk felelőssé tenni magunkat jelenlegi életünkért, érzéseinkért vagy viselkedésünkért. Sokkal egyszerűbb a másikat hibáztatnunk saját boldogtalanságunkért…”
Megbocsátás
2008 szeptember 4. | Szerző: rzso
Dr. Rosa Rivas:
Megbocsátás
A lelki-testi egészség alapjai
/részlet/
„…Mit jelent valójában a megbocsátás? A megbocsátás mindenekelőtt lelki folyamat. A spirituális dimenzióban zajlik. Hiszen bármennyire fölfogjuk és megértjük is a megbocsátás racionális vonatkozásait, az még nem tesz képessé bennünket a megbocsátásra. A tudás nem ugyanaz, mint a cselekvés. A megbocsátásra való készség magában foglalja a legmélyebb lelki rétegekben végbemenő változásokat. A megbocsátás spirituális beállítódást igényel, amit az akaraton, a pozitív gondolatokon és az imán keresztül érhetünk el. Magában foglalja azt a felismerést, hogy a megbocsátás nagyobb, mint mi magunk vagyunk. És ennek tudomásulvétele meghatározó jelentőségű.
Heroikus munka egy olyan spirituális lépést megtenni, amely valóban segíti a megbocsátást. Hősies munka napról napra megvívni gondolkodási szokásainkkal.
De melyek azok a mentális folyamatok, amelyek meggátolják megbocsátó képességünket?
1. Az első gát, ha azt gondoljuk: Én nem érdemlem meg, hogy boldog legyek.
Ez tipikusan azokban a függőségi kapcsolatokban szokott megjelenni, amelyekben teret engedünk tudattalan kisebbrendűségi érzéseinknek, félelmeinknek, amelyek aláaknázzák önbecsülésünket. Csak mi vehetjük át az életünk és a döntéseink feletti irányítást. Nem szabad engednünk, hogy ezt mások tegyék meg helyettünk.
Tartozhatnak-e neked az emberek, ha nem rendelkeznek azzal, amit adniuk kellene? A legirreálisabb érzéseink közé tartozik az, ha úgy érezzük, hogy az emberek tartoznak nekünk valamivel, és ha nem teljesítik, akkor becsapva érezzük magunkat, amitől persze csak még jobban neheztelünk és szenvedünk.
3. A harmadik gát Az azonnali jutalmazás hamis képzete.
Pl. este 8-kor elkezdek imádkozni, és negyed 9-kor már azt várom, hogy spirituális megtapasztalásom legyen. Kitartó ráhangolódás és beállítódás nélkül a lelki fejlődés nem járhat sikerrel.
Ha nyers érzelmeink által hagyjuk magunkat vezetni, akkor nagy valószínűséggel sosem fogunk megbocsátásra jutni.
5. Az ötödik gát az, ha Várom, hogy boldog legyek.
Jól tudjuk, hogy az emberi élet minden területén a siker terveket és hónapokig, néha évekig tartó erőfeszítéseket igényel. Legyen az akár zongorázás, maratoni futás vagy egy agyműtét elvégzése, mindannyian tudjuk, hogy kitartónak kell lennünk, és a tanulás árát meg kell fizetnünk.
Másrészről – ahogy már említettem – vannak bizonyos tévképzetek a megbocsátással kapcsolatban, amelyek behatárolják megbocsátó képességünket. Így érdemes most számba venni és meghatározni néhány olyan dolgot, ami nincs benne a megbocsátás fogalmában:
– A megbocsátás nem igazolhat negatív magatartásmódokat, se sajátjainkat, se másokéit. Ilyen magatartásmód pl. az erőszak, az árulás, a hamisság, amelyek mind olyan negatív magatartásformák, amelyek teljesen elfogadhatatlanok.
– A megbocsátás nem azt jelenti, hogy jóvá kell hagynod az olyan cselekedeteket, amelyek szenvedést okoztak számodra. A megbocsátás nem zárja ki azt, hogy megpróbáld megváltoztatni a helyzetet, és hogy védjed jogaidat.
– A megbocsátás nem azt jelenti, hogy úgy teszel, mintha minden rendben volna, miközben érzed, hogy nincsenek rendben a dolgok. Meg kell tanulnunk kifejezni az érzéseinket. Úgy nem fogunk tudni megbocsátani, ha már a kezdet kezdetén letagadjuk mérgünket, dühünket.
– A megbocsátás nem arra való, hogy felsőbbrendűnek érezzük magunkat. Ha valakinek lesajnálásból bocsátunk meg, vagy azért, mert hülyének nézzük, akkor összekeverjük a megbocsátás értékét az arrogancia értéktelenségével.
– A megbocsátás nem jelenti azt sem, hogy meg kellene változtatnunk korábbi döntéseinket, amelyeket pl. egy bizonyos emberrel kapcsolatban hoztunk. Megbocsátani valakinek nem azt jelenti, hogy újra vele kell élnünk.
– A megbocsátás nem jelent közvetlen szóbeli beszélgetést a másik emberrel. Nem jelenti feltétlenül azt sem, hogy ki kellene mondanom előtte hangosan: Megbocsátok neked. Néha fontos lehet, de nem feltétlenül. Megtörténhet azt is, hogy pont akikre a legjobban neheztelsz, azokkal a legnehezebb a kapcsolatot felvenned, esetleg azért, mert meghaltak, vagy csak egyszerűen mert nem kívánnak beszélni veled. Van olyan helyzet, amikor nem szükséges szavakat váltani ahhoz, hogy a megbocsátás hiteles és teljes legyen. Ellenben bármely olyan kapcsolatban, amely folyamatos és kölcsönös együttműködésen alapszik, mint pl. munkatársaddal, főnököddel, barátoddal, családod egyik tagjával vagy a pároddal, elengedhetetlen a nyílt és őszinte kommunikáció, mivel ennek hiányában nem jöhet létre a megbocsátás.
– A megbocsátás nem kell, hogy elvakítson és naivvá tegyen bennünket. Abban segít, hogy tanuljunk, és tapasztalatot szerezzünk.
Véleményem szerint 3 fő irány felé kell törekednünk, ha meg szeretnénk bocsátani:
1. megbocsátani saját magunknak
2. meg tudjunk kérni másokat, hogy bocsássanak meg nekünk
3. én bocsássak meg másoknak…”
A magyar “Titok”
2008 augusztus 25. | Szerző: rzso
Ma csak egy kicsit elmélkedek, mert két napja eszembe jutott valami.
Olyan nagy feneket kerítünk ennek az “új” pozitív gondolkodásmódnak. Nevezetesen a vonzás törvényéről szóló “Titok” c. könyvről és filmről beszélek. Úgy csinálunk, mintha a magyar nyelvben nem lenne erre való utalás már ősidők óta. De hát mi ezt tudjuk már rég!
Szerintem az, hogy “A kutya is oda sz*rik, ahol van” vagy a “Kicsi a rakás nagyot kíván” ugyanezt fejezi ki.
Vagy vegyük példának a teremtést, a kimondott szót hatalmát és erejét: hányszor mondjuk: “Ne fesd az ördögöt a falra, mert megjelenik!”
Egyébként már sokszor magam is elcsodálkoztam a magyar nyelv árnyalatos és sokat mondó kifejezésein. Hallgattam több előadást is, amik során olyan összefüggéseket láttattak meg velem, ami álmomban sem jutott volna eszembe!
A múlt szombati Agykontroll Fesztiválon Müller Péter mondott csodálatos dolgokat épp ezzel kapcsolatban. Arról beszélt, hogy csak a magyar nyelv választja külön a szeretet és a szerelem szót. Bármely más nyelvben ugyanazt használják mindkét érzelem kifejezésére, ami nagy gondot és félreértést okozhat fordításnál. Mert szép dolog mindkettő, de nem mindegy, hogy szeretem az anyámat, vagy szerelmes vagyok belé. Egy Freudi tanulmányban ez utóbbi már beteges dolog lenne.
Müller Péter szerint a szerelem nem azonos a szexuális töltéssel megfűszerezett szeretet érzésével, annál sokkal több, sőt sokkal másabb. Szerinte a szerelemben elvesztett duál párunkat keressük.
Elmondása szerint amikor Isten Jézust “szerelmetes” gyermekének nevezte, ez az ősi “szerelmetes” szócska egy csodálatos és egyedülálló kifejezés. Magába foglalja a szerelem és a szeretet szavainkat, kifejezve vele a szeretet érzését és egyben a szerelemben eggyé váló felek összeolvadását. Hogy Ő az én másik felem. Egy vagyok vele.
A másik érdekes meglátás a “világ” és a “világosság” szavak összefüggése. Ezek más nyelvekben még csak köszönő viszonyban sincsenek egymással. Teljesen más szavakat használnak rájuk. Pedig a magyar nyelvben egymásra épülnek. Hisz világosság nélkül nincs világ. A sötétségben nincs! És aki világtalan, az nem látja a világot. Aki lát, az a szemével nem csak lát, hanem a tekintetével – a szeme világával – teremti a világot. Ez nem egyoldalú, hanem oda-vissza ható folyamat. A megfigyelő nélkül nincs megfigyelt dolog.
Ámulatba ejtően gyönyörű előadásban – sőt előadásokban (sokban) – volt részünk! Végtelenül hálás vagyok a Sorsnak, hogy eljuthattam oda. (És azért is, hogy most ezt megoszthattam veletek.)
:-)
2008 augusztus 24. | Szerző: rzso
Ezt ma kaptam. Jópofi, olvassátok el ti is:
Egy szent ember beszélt egyik nap az Istennel és ezt mondta neki:
– Uram, szeretném tudni milyen a Mennyország és a Pokol?
Isten két ajtóhoz vezette őt. Kinyitotta neki az egyik ajtót és a szent ember benézett azon. A helység közepében egy nagy – kerek asztal volt. Az asztal közepén egy nagy fazék étel volt.
Az asztal körül álló emberek gyengék és betegesek voltak. Úgy tűnt, éhesek.
Nagyon hosszú nyelű kanalakat tartottak kezükben, mellyel megpróbálták elérni az ételt, azonban mivel a kanál nyele karjuknál hosszabb volt, nem tudták betenni az ételt a szájukba.
A szent ember megremegett ekkora szenvedés és nyomorúság látványától.
Isten ezt mondta neki:
– Láttad a Poklot.
Ekkor a második ajtóhoz lépett és kinyitotta azt. Egy pontosan olyan helység volt ott mint az első. Volt egy nagy kerek asztal középen és rajta az étellel tele fazék. Az embereknek is pontosan olyan hosszú nyelű kanalak voltak a kezükben, azonban itt jóltápláltak voltak, nevettek és beszélgettek egymással.
A szent ember ezt mondta:
– Nem értem.
Egyszerű, mondta Isten.
– Látod, ők megtanulták egymást etetni, míg a mohók csupán önmagukra gondolnak….
A Próféta
2008 augusztus 21. | Szerző: rzso
Nem tudom, olvassa-e még valaki a blogokat mostanában. Nekem eléggé elment a kedvem ettől a dilettáns és nemtörődöm számítógépes bandától itt az NL Cafén. – Na, mindegy.
Két kedvenc könyvem van. Mindkettőt alapműnek tartom. Az egyik a Kis Herceg, (szerintem minden felnőttnek kötelezően el kéne olvasnia), a másik Kahlil Gibran könyve: A Próféta. Amikor valami lelki összezuhanásom van, olyankor valamelyiket a kettő közül felütöm, és biztosan lelki vigaszt találok általuk.
Talán az utóbbi könyvet kevesebben ismeritek, ezért beteszem most a kedvencemet – A Prófétából. Szerintem fájdalmasan szép.
A Próféta – a bűnről
“Akkor a város egyik elöljárója állt elő, és mondá: Beszélj nekünk a Bűnről és Bűnhődésről.
És ő válaszolt, és ezt mondotta:
Amikor lelketek vándorútra kél a széllel,
Magatokra s őrizetlen maradván akkor követhettek el gonosztettet mások ellen, s így önmagatok ellen is.
És az elkövetett gonosztett miatt kell kopogtatnotok és egy ideig válasz nélkül várakoznotok az áldottak kapuja előtt.
Mint az óceán, olyan a ti istenlényetek.
Makulátlan marad mindörökre.
És mint az éter, csak azt emeli, akinek szárnya van.
És mint a nap, olyan a ti istenlényetek.
A vakondok útjait nem ismeri, sem a kígyó fészkében nem kutat.
Ám a ti istenlényetek nem egyedül lakik bennetek.
Sok van még bennetek, ami ember, és sok van bennetek, ami még nem ember,
Hanem torz törpe, aki álmában kóborol a ködben, önnön ébredését keresve.
És most a bennetek lévő emberről fogok beszélni.
Mert nem a ti istenlényetek, sem a ködben tévelygő törpe, hanem ő az, aki a bűnt és a bűnhődést ismeri.
Gyakorta hallottalak benneteket úgy beszélni valakiről, aki gonoszat cselekedett, mintha nem közületek való volna, hanem idegen, aki betolakodott világotokba.
De én azt mondom, hogy még a szentek és igazak sem emelkedhetnek fölébe a legmagasabbnak, ami mindegyikőtökben benne van,
Tehát a gonoszok és gyengék sem süllyedhetnek mélyebbre a legalacsonyabbnál, ami ugyancsak mindegyikőtökben benne van.
És miként egyetlen levél nem sárgulhat el az egész fa tudomása nélkül,
Azonképpen a gonosztevő sem cselekedheti a rosszat mindegyikőtök rejtett szándéka nélkül.
Egyetlen menetben haladtok istenlényetek felé.
Ti vagytok az út és az utazók.
És amikor egyikőtök elbukik, a mögötte haladókért bukik el, hogy figyelmeztessen a kőre, melyben elbotlott.
Igen, és azokért bukik el, akik előtte járnak; akik gyorsabbak voltak, és lábuk biztosabb, ám a követ el nem távolították.
És ezért, habár e szó soknak közületek nehéz terhet róhat szívére:
A meggyilkolt nem ártatlan meggyilkoltatásában,
És akit megraboltak, a rablásban nem vétlen.
Az igazak nem mentesek a gonoszok tetteitől,
És akiknek kezük fehér, nem tiszták a csalók üzelmeitől.
Bizony mondom, a bűnös gyakorta áldozata a sértettnek.
S még gyakrabban az elítélt viseli a terhet a bűntelenek és meg nem vádoltak helyett.
Az igazak nem választhatók szét az igaztalanoktól, sem a jók a gonoszoktól;
Mert együtt állanak ők a nap orcája előtt, miképpen a fekete szál és a fehér szál a szőttesben.
És amikor a fekete szál elszakad, a takács az egész szőttest megvizsgálja, s nemkülönben a szövőszéket is.
Ha közületek bárki a házasságtörő asszonyt igazságtétel elé idézné,
Tegye mérlegre a férj szívét is, s az ő lelkét is ugyanazon mértékkel mérje meg.
És aki megkorbácsoltatná azt, aki vétett, nézze meg lelkét annak is, aki ellen vétettek.
És ha közületek valaki az igaság nevében büntetne, és a gonosz fára fejszét emelne, vizsgálja meg elébb a fa gyökereit;
És ott találja majd gyökereit a jónak és a rossznak, a gyümölcsözőnek és a magtalannak, egymással összefonódva a föld hallgatag szívében.
És ti, bírák, kiknek igazságot kell tennetek,
Mily büntetést szabtok arra, aki testében becsületes, de lelkében tolvaj?
Milyen megtorlást rótok ki annak, ki testével ölt, de lelkében megöletett?
Milyen vádat emeltek az ellen, aki cselekedeteiben csaló és elnyomó,
De maga is bosszús és kétségbeesett?
És miként büntetitek azokat, akikben a bűntudat máris nagyobb, mint a rossz cselekedet?
Nem a megbánás-e az igazságtétel, melyet annak keze mér ki, akit szolgálni öröm?
És a bűntudatot mégsem róhatjátok ártatlanra, sem a vétkes szívéről fel nem oldhatjátok.
Hívatlanul tér be az az éjszaka közepén, és az emberek felébrednek rá, és önmagukba néznek.
És ti, akik érteni akarjátok az igazságot, hogyan tehetnétek ezt anélkül, hogy minden cselekedetet meg ne vizsgálnátok a napvilág fényében?
Csak akkor fogjátok megérteni, hogy aki talpon maradt és aki elbukott, ugyanazon ember, aki önnön törpe lényének éjszakja és önnön istenlényének napvilága között áll a félhomályban.
És hogy a templom szegletköve nem magasabb, mint az a kő, amelyet az alapokban a legalább raktak.”
/Kahlil Gibran/
Ügyelj a gondolataidra
2008 augusztus 13. | Szerző: rzso
Augusztus 16-án budapesti központú világmeditáció lesz Budapesten a Syma Stadionban Domján Laciék szervezésében. Ez a Földbolygó eddigi egyik legnagyobb mentális összefogása lesz – lehetőség arra, hogy aktívan tegyünk az emberiség és Föld jobb jövőjéért.
(Princetonban – ahol Albert Einstein is dolgozott – mérni fogják a budapesti központú világmeditáció hatását! Részletekért lásd az Energiamező című könyvet vagy a http://noosphere.princeton.edu/ honlapot.) A világmeditációra, amelyhez a neten keresztül kapcsolódnak számtalan országból, magyar idő szerint 12.20 – 12:50 között kerül sor.
Domján Lacinál végeztem el az agykontroll tanfolyamot – már vagy 15 éve. Biztosan többen végeztek közületek is. Nekem nagyon tetszett ez a néhány sor, amit Laci mondott; egy életre megjegyeztem:
Ügyelj a gondolataidra, mert azok szabják meg szavaid
Ügyelj a szavaidra, mert azok szabják meg tetteid
Ügyelj a tetteidre, mert azok szabják meg szokásaid
Ügyelj a szokásaidra, mert azok szabják meg jellemed
Ügyelj a jellemedre, mert az szabja meg a sorsod.
Ügyelj a gondolataidra!
EFT
2008 augusztus 11. | Szerző: rzso
Hogy mit is jelent ez a három betű?
Én is csak úgy kb. 1-2 hete tudtam meg. Akkor küldte el nekem e-mailben az egyik barátnőm ezt a számomra addig ismeretlen technikát. Nem becézett változata: Érzelmi Felszabadulás Tecnika.
Ma jó alaposan végignéztem a youtube-n egy csomó kis videot erről, (angol nyelven rengeteg van, de magyar nyelvű is akad elég) és úgy döntöttem, beteszem ide, ismerjétek meg ti is. Hisz ahol csak olvasok a blogok házatáján az esetek túlnyomó többségében bánatot, panaszt, feszültségeket látok. Kinek anyagi, kinek egészségi, kinek párkapcsolati problémái vannak, kinek meg így, ebben a sorrendben. Ha csak egy kis esély van rá, hogy ti is felszabaduljatok, akkor már megérte, hogy eljutott hozzám, és nem tartottam meg magamnak.
Most én is jól kipróbálom, és ha beválik, istenuccse szeretnék terapeutává válni!
Legalaposabban Csontos Ági oldalán olvashattok erről, ott van egy 147 oldalas kézikönyv is róla.
http://www.emotionalfreedom.net/
A másik figyelemre méltó oldal Dénes Éva weblapja.
http://www.evadenes.com/indexhun.html
Ezek pedig ízelítők, de ott már kedvetekre csemegézhettek a lehetőségek között ti is:
http://www.youtube.com/watch?v=3HFUwqo0FTc
http://www.youtube.com/watch?v=glRZYafXVAo
“jó reggelt” kopogtató gyakorlat:
http://www.youtube.com/watch?v=OdZjnJyx77I&NR=1
látásjavítás:
http://www.youtube.com/watch?v=aM9LjzyZJ40&feature=related
és annak egy kis haladó, aki tud angolul:
http://www.youtube.com/watch?v=w8p0Yy8ecmI
Jó kopogtatást! – ahogy Ági mondja
Helpdesk tanácsai
2008 szeptember 11. | Szerző: rzso
Valami hasonlóval kezdtem a blogozást: :o)
Tisztelt Helpdesk!
Tavaly frissítettem a Barát 5.0-ról a Férj 1.0-ra, és azt tapasztaltam,hogy a rendszer teljesítménye csökken, különösen a Virág és Ékszer alkalmazásokban, melyek pedig kifogástalanul működtek a Barát 5.0 alatt. Ezen túlmenően a Férj 1.0 több kedvenc programomat is eltávolította, mint például a Romantika 9.3-at és az Odafigyelés 6.4-et, ám telepített olyan alkalmazásokat, mint a Bajnokok Ligája 4.1 és az Fradi 3.0. Most már az Elbeszélgetés 8.0 sem működik, és ha Takarítás 2.8-at akarom indítani, visszautasít a rendszer. Megpróbáltam a Nyaggatás 5.3-mal kijavítani a hibákat, de sikertelenül. Mit tegyek?
Elkeseredett
Kedves Elkeseredett!
Először is, ne felejtse, hogy a Barát 5.0 szórakoztatócsomag, míg a Férj 1.0 operációs rendszer, saját utasítás készlettel. Gépelje be a következő parancssort:
C:>Azt hittem, szeretsz [Enter]
Ezután töltse le a Könnyek 6.7-et, amellyel telepítheti a Bűntudat 3.0-át! Ha minden rendben megy, akkor a Férj 1.0 ezután magától indítja az Ékszer 2.4 és Virágok 3.6 alkalmazásokat. Kérem figyeljen oda, hogy ne terhelje túl a Férj 1.0-át több ilyen alkalmazás gyakori, vagy egyidejű futtatásával, mert ez esetben előfordulhat, hogy a Férj 1.0 telepíti az Ingerült Csönd 2.3-at, vagy a Kocsmázás 7.0-át, mert ezek által a rendszer fokozottan ki lesz téve a Sör 6.1 támadásainak.
A Sör 6.1 kártékony program, mely HangosHorkolás.wav fájlokat hoz létre a merevlemezen. Egyes tapasztalatok szerint a Férj1.0 a Pletykadélután 2.1 és a Barátnőim Átjönnek Vacsorára 3.2 futtatása esetén lemerevedhet, ezeket csak akkor indítsa, ha előtte telepítette az Elmehetsz A Meccsre 1.5-öt! Bármilyen hibát is tapasztal a Férj 1.0 működésében, SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT NE telepítse az Anyós 1.0-át, és ne telepítsen új Barát programot se! Ezek nem támogatott alkalmazások; a Férj 1.0 rendszer összeomlásához és a kapcsolat megszakadásához vezethetnek.
A Férj 1.0 remek program, de csak korlátozott memóriakezelési lehetőségei vannak és nem kompatibilis néhány újabb alkalmazással (ilyen például a Vegetariánus Étel 4.3)
Érdemes lehet fontolóra venni néhány kiegészítő szoftver beszerzését. Személy szerint a Meleg Vacsora 3.1-et és a Rafinált Alsónemű 7.7-et ajánlom.
A legjobbakat: Helpdesk
Oldal ajánlása emailben
X